O kursie / O instruktorze (AM,A1,A2,A)

Cennik kursów

Terminarz kursów Bydgoszcz

Terminarz kursów Nakło nad Notecią

O kursie:

Dzień dobry!
Zacznę od wyjaśnienia bardzo istotnej kwestii, czyli czym jest kurs na ,,prawo jazdy; kat. AM,A1,A2,A. Jest to pojęcie przez wielu świadomie bądź nieświadomie, ale z całą pewnością mylnie interpretowane. I nie mam tu na myśli spraw formalnych, a sam proces szkolenia!
Kurs na ,,prawo jazdy; ma ściśle określone zadania i cele, które muszą być realizowane i zrealizowane, żeby osiągnąć cel główny tego kursu. Czyli? Opanowanie podstawowej techniki jazdy motocyklem w różnych sytuacjach w stopniu bardzo dobrym, co pozwoli zakończyć egzamin państwowy z wynikiem pozytywnym.
Nie dajcie się zwieść marketingowym bełkotom, w których obiecuje się niesamowity kurs, na którym nauczycie się stoppie, wheelie i innych sztuczek ,,stunterskich;, bo potem pozostaje rozczarowanie, dużo lżejszy portfel i sporo straconych godzin.
Cel kursu poznaliście, program szkolenia teoretycznego i praktycznego jest ciekawy i dedykowany dla przyszłych motocyklistek i motocyklistów, a ja dołożę wszelkich starań, żebyście ten cel osiągnęli w bezpieczny sposób! Bezpieczeństwo (chwilowych) podopiecznych było, jest i zawsze będzie dla mnie najważniejsze!
Do zobaczenia.
Pozdrawiam
Instruktor Mirek Pomian
PS. Galeria pokazuje ułamek mojej pracy w roli instruktora.
Tak było kiedyś.
PS.W marcu zobaczycie sprzęty, na których będziecie się szkolić; poprzeczka będzie wysoko postawiona konkurencji;

GALERIA

O instruktorze:

Dzień dobry!
Mam podejrzenie graniczące z pewnością, że skoro jesteś na tej stronie, to szukasz właściwego miejsca i ludzi, którzy pomogą spełnić marzenia. A zatem uważaj, o czym marzysz, bo marzenia się spełniają!
Szanuję Twój czas, więc zamiast marketingowych bzdur – konkrety!
Dane taktyczno – techniczne Instruktora:
1.Jazda motocyklem – od dziecka.
2.Instruktor nauki jazdy i techniki jazdy na motocyklu – od 2006 roku.
3.Praktyki, początki przez kilka dobrych lat – OSK Agora Miraż.
4.Kursanci i kursantki zdający egzamin państwowy za pierwszym razem – setki.
5.Tolerancja na błędy – podobno nieskończona.
6.Tolerancja na motocyklową głupotę – mocno ograniczona!
7.Czy jestem wymagającym Instruktorem nauki jazdy – Tak.
8.Czy zaliczyłem glebę – tak (jedną).
9.Na czym nie ,,latałem” – na bramie od stodoły.
10.Gdzie byłem motocyklem – od Europy płn. po Europę płd.
11.Łączna liczba przejechanych kilometrów motocyklem – około 500tys.
Kocham jeździć motocyklem. Ja nie kończę i nie zaczynam sezonu motocyklowego – jeżdżę cały rok, chyba że spadnie śnieg – wtedy pauzuję. Te tysiące kilometrów przejechanych motocyklem we wszystkich porach roku i warunkach atmosferycznych dały mi ogromne doświadczenie, które powoduje, że z całą odpowiedzialnością mogę powiedzieć, że zaliczam się do motocyklistów PRAKTYKÓW, a nie teoretyków, których niestety nie brakuje…
Dobra, tyle o mnie. Reszty dowiecie się, jak się spotkamy.
Pozdrawiam
Instruktor Mirek Pomian
PS. Dla zainteresowanych linki do artykułów z niektórych wyjazdów.